quarta-feira, 5 de março de 2014

Ved udfærdigelsen prisen tidsplan

Ved udfærdigelsen prisen tidsplan

Når du foretager ud prisen tidsplan



At være så smuk, og som det er muligt i nogle steder i udlandet kan det være opdrættet i tal, jeg fandt det tilrådeligt, når du foretager prisen tidsplan, for at give særlige præmier for denne farve pelsen bliver brugt til forskellige formål på grund af nuance. Et fint eksemplar skal være endnu i farve af en blålig-lilla nuance, med ingen sootiness eller sort, og selvom lys være fast og rig på tonen, næse og puder mørke, og øjnene orange-gul. Hvis der af en meget lys blå-grå, kan næse og puder være af en dyb chokolade farve og øjnene dyb gul, ikke grøn. Hvis det er en fremmed sort, kan jeg kun sige, at jeg ikke ser nogen forskel i form temperament, eller vane, og som jeg før har nævnt, er det undertiden avlet her i England fra katte bærer ingen lighed med blålig-lilla farve , og heller ikke af udenlandsk herkomst eller stamtavle. Jeg føler bundet dog indrømme, at de, der kom fra Archangel var af en dybere, renere nuance end de engelske krydsninger, og reference til mine notater, finder jeg, at de havde større ører og øjne, og var større og længere i hoved og ben, også hud eller pels var for kort, snarere tilbøjelig til mosset, men lyse og skinnende, håret inde i ørerne er kortere end normalt i den engelske kat.





Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário