sábado, 1 de março de 2014

Dette er på ingen måde så ualmindeligt en farve i den langhårede katte

Dette er på ingen måde så ualmindeligt en farve i den langhårede katte



Dette er på ingen måde så ualmindeligt en farve i den langhårede katte, hvoraf nogle er udsøgt, og er helt sikkert højdepunktet af skønhed i vejen for katten farve, men jeg må her bemærke, at der er en stor forskel i den måde, dispositionsretten mellem disse to lette sorter, som det tidligere er langt mere skånsom. Faktisk er jeg af opfattelse, at den korthåret kat i almindelighed er af en mere genial temperament, mere "cossetty" mere opmærksomme og mere hurtig i at tilpasse sig til sine omgivelser og omstændigheder end dens langhåret broder, og som en regel, er det også mere rent i sine vaner. Selvom samtidig er jeg villig til at indrømme, at nogle af disse særegenheder udtaget, den langhårede kat er charmerende smuk, og samtidig har en stor grad af intelligens i virkeligheden meget mere end de fleste dyr, som jeg kender , ikke engang en ophævelse af den hund, og jeg er kommet til denne konklusion efter megen lang, omhyggelig, og moden overvejelse.





Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário