sábado, 22 de fevereiro de 2014

For nogle år siden var jeg ude med en skydning part ikke langt fra Snowdon

[] For nogle år siden var jeg ude med en skydning part ikke langt fra Snowdon <br>
<h2> For nogle år siden var jeg ude med en skydning part ikke langt fra Snowdon </h2><br>
<br>
<p> For nogle år siden var jeg ude med en skydning part ikke langt fra Snowdon, i Wales, når man drejer forbi en stor sten jeg kom på en beskyttet krog, og der i en rede lavet af tørre græs, der er seks skildpaddeskjold-hvide killinger omkring otte til ti dage gamle. Jeg var meget overrasket over dette, da jeg ikke vidste af ethvert hus nær, derfor disse må have været afkom af nogle kat eller katte, der var i spidsen for en roving eller vilde liv, og alligevel er det ikke havde nogen virkning på afvigelsen af farve. Jeg forlod dem der, og uden at overholde sex. Jeg var bagefter ked af det, da det er bare muligt, men næppe sandsynligt, at en eller flere af de seks, som er alle i samme farve, måske har vist sig at være en han. Da jeg forlod kvarteret et par dage efter jeg så ikke mere af dem, jeg har heller ikke siden hørt om nogen at være der, og så konkludere at de på en eller anden måde blev ødelagt. </p>


Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário