domingo, 23 de fevereiro de 2014

Tortoiseshell Tom eller han-kat eller andet sted i Yorkshire

[] Tortoiseshell Tom eller han-kat eller andet sted i Yorkshire <br>
<h2> Tortoiseshell tom eller han-kat eller andet sted i Yorkshire </h2><br>
<br>
<p> Jeg har modtaget et velkomstbrev fra Mr. Herbert Young, James Street, Harrogate, informere mig om eksistensen af, hvad der siges at være et skildpaddeskjold tom eller han-kat eller andet sted i Yorkshire, og prisen er halvtreds guineas, men han, desværre har glemt den nøjagtige adresse. Han også venligt favoriserer mig med yderligere oplysninger om en skildpadde-hvide han-kat. Han beskriver det som "glimrende" og "ekstra god i farve", og det er på nuværende tidspunkt i nærheden af ​​Harrogate. Og yderligere, siger Mr. Herbert Young, "Jeg avl fra en mørk farve kat og to skildpaddeskal hunner", og han håber, ved omhyggelig udvælgelse, at lykkes i "avl den anden farve ud." Dette anser jeg, er på ingen måde en usandsynlig ting til at ske, og ved omhyggelig forvaltning, ikke kan tage meget lang tid at udrette, men meget afhænger af afstamning, eller rettere stamtavle begge sider. Jeg for én mest hjerteligt ønske Mr. Herbert Young succes, og det vil være mest taknemmelige, hvis han ankommer på højden af ​​hans forventninger. I modsat de producerende af den ønskede farve i he-katte af den retmæssige metode skildpadde med skildpadde, vil jeg råde retssagen mod nogle <i>hele</i> farver, såsom solid sort og hvid. Dette <i>kan</i> vise sig en bedre måde end den anden, da vi pigeon opdrættere gå en tilsyneladende rundkørsel måde ofte til at opnå, hvad vi ønsker at opnå i farver, og alligevel er der næsten en sikkerhed i metoden. </p>


Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário