sábado, 22 de fevereiro de 2014

Og at halen er generelt tykkere

[] Og at halen er generelt tykkere <br>
<h2> Og at halen er generelt tykkere </h2><br>
<br>
<p> Jeg har observeret i race af skildpaddeskjold eller skildpaddeskal-hvidt, at håret er af grovere konsistens end den almindelige huskat, og at halen er generelt tykkere, især i bunden, selvom nogle få er tynde hale ; men jeg foretrækker den tykke og tilspidsede formular. Nogle er meget så, og en god længde, benene er generelt noget kort, jeg ikke nogensinde huske at se en rigtig langbenet skildpaddeskjold, selv når det er så hvis ikke alt for lang tid det tilføjer meget til sin nåde handling. Jeg giver en tegning af, hvad jeg anser for at være en god skildpaddeskjold-hvid tom eller han-kat. Det vil observeres, at der er mere hvidt på brystet, maven og bagbenene end tilladt i sort-hvid kat. Dette vil jeg anse for nødvendige for kunstnerisk skønhed, når farven er lagt på i <i>patches,</i> selv om det skal være endnu, klar og tydelig i sit omrids, den større plads hvid tilføjer glans til rød, gul og sort farve. Overfladen er en af de dele, der skal have en vis ensartethed af farve, og som endnu ikke er tilfældet, men blot en <i>afvejning</i> af farve, det vil sige, at der bør være en <i>lettelse</i> i sort med gule og røde på hver side, og så i kroppen og halen. Næsen skal være hvid, øjnene orange, og hele farve rig og varieret uden mindste <i>Tabbyness</i> enten brun eller grå eller en tilgang til det, sådan at være yderst skadelig for sin skønhed. </p>


Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário