terça-feira, 25 de fevereiro de 2014

Som jeg sagde i mine noter på Tortoiseshell kat

Som jeg sagde i mine noter på Tortoiseshell kat



Som jeg sagde i mine noter på Tortoiseshell kat, de bedste forældre til at få en god brun tabby fra er at have et stærkt præget, ikke for bred-banded tabby han-kat og en skildpadde hun-kat med lidt sort eller rød tabby hun-kat, produkterne væsen, når tabby, almindeligvis af en rig brun, eller nogle gange, hvad der betegnes sort tabby, og også rød tabby. Billedet illustrerer disse noter er fra en, så opdrættes, og er en særdeles smuk eksemplar. Der var to han-katte i kuldet, en mørke-brun tabby netop nævnt, som jeg navn Aaron, og den anden, en meget fin rød tabby, Moses. Det sidste var endda en finere dyr end Aron, er meget smuk i farven og meget store i størrelse, men han, ak! ligesom mange andre blev fanget i ledninger fastsat af krybskytter, og blev fundet død. Hans smukke bror overlever stadig, selvom der ikke længere min ejendom. Den stribede rød tabby skal markeres nøjagtigt det samme som den brune tabby, bør kun de bands være af dyb rød på orange jorden, jo dybere i farven bedre, næsten en chokolade på orange er meget fint. Næsen dyb pink, som også puder af fødderne. Den ordinære mørk tabby på samme måde som den brune, og så også det blå eller sølv, kun grundfarven skal være af en bleg, blød, blå farve ikke den mindste nuance af brun i det. Jo klarere, lysere og lysere blå, jo bedre, i betragtning altid at båndene skal være af en kulsort, skarpt og meget klart defineret.


Godt afmærkede PRIZE SILVER TABBY.


Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário