quarta-feira, 19 de fevereiro de 2014

Som det er indsamlet fra de foregående bemærkninger

[] Som det er indsamlet fra de foregående bemærkninger <br>
<h2> Som det er blevet indsamlet fra de foregående bemærkninger </h2><br>
<br>
<p> Som det er blevet indsamlet fra de foregående bemærkninger, de steder i skildpaddeskjold han-kat er sort-rød og gul i pletter, men ingen <i>hvid.</i> Farvning bør være i brede, veldefinerede skjolder og solid i farven, ikke melet eller tabby-lignende i mærkningen, men klar, skarp og tydelig, og de rigere og dybere farver, jo bedre. Når dette er så dyr udviser en meget smuk udseende. Øjnene skal være orange, halen lang og tyk mod basen, form slank, yndefuld og elegant, og ikke for kort på benet, som denne race har en tendens. Kommer så til selve skildpaddeskjold han eller hankat uden hvid, har jeg aldrig set, men en på udstillingerne, og det blev udstillet af Mr. Smith. Det fremgår ikke, at Mr. Smith avlet nogen fra den, ej heller ved jeg, om han tog nogen forholdsregler for at gøre det, men hvis ikke, er jeg stadig af den opfattelse, der kunne have været produceret mere. I Cassell "Natural History", hedder det, at skildpaddeskal kat er ganske almindeligt i Egypten og i den sydlige del af Europa. Dette kan jeg umiddelbart tro, da jeg tror, ​​at det kommer fra en anden bestand, end den sædvanlige korthåret kat, tekstur af hår at være anderledes, i form af halen også. Jeg skulle meget gerne vide, om i landet, hvor sorten er så almindeligt, findes der en række skildpaddeskal He-katte. I England de he-killinger er næsten altid rød-tabby eller rød-tabby-hvid, de røde tabby hun-katte er næsten lige så knappe som skildpaddeskjold-hvide han-katte. </p>


Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário