quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Da skrivning af den engelske vildkat

Da skrivning af den engelske vildkat

Siden skriftligt af den engelske vildkat, jeg havde fornøjelsen af ​​at møde Mr. Francis Darwin (bror Mr. Charles Darwin) om bord på dampskibet går til St. Servan, når det i løbet af samtalen, meddelte han mig, at en vild Kat blev dræbt ved Bramhope Moor Plantation, i 1841, at have en keeper fanget det i to fælder.

I februar i år 1891, min slags ven, Hr. Dresser af Orpington, den kendte naturforsker, skrev til mig at vide, om jeg gerne vil have en killing halvt avlet mellem den britiske Wild Cat og en indenlandsk hun Cat, som jeg var desværre nødsaget til at falde, frygtede det ville "gøre tingene ubehagelige" med hvad jeg havde. Han leverede meget venligt mig med følgende oplysninger, som han modtager OH Mactheyer, Esq:. "Mr. Harrison Weir kan se papa af killingen i Zoo.

"Han er en ung kat (under et år gammel, tænkte vi, ved tænderne). Han blev set en månelys aften i selskab med min 'stalker er' lille mager sort kat, højre væk i min dyrehave. Vi fanget papa i en fælde, efter at han havde dræbt en række ryper, og ikke bliver hårdt såret, jeg sendte ham til Bartlett i Zoo. Vi er grundigt op til reelle vilde katte her. jeg har fanget dem treogfyrre inches fra næse til hale-enden ; haler så tyk på det punkt, som ved roden, ørerne er også forskelligt indstillet på Martin Cats, Polecats og grævlinger er alle uddøde her, og det er ti år siden, vi fik den sidste vildkat, men tre er blevet dræbt. i dette distrikt denne vinter. "



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário