quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

My dyb følelse af venlighed af disse varmhjertede venner

My dyb følelse af venlighed af disse varmhjertede venner

Men skulle en ny tingenes orden opstår, og det er plejes, kælet, cosseted, talte til, bemærkede, og trænet med dæmpet fasthed og bud blidhed, så i nogle få generationer meget ondt, at forgangen grusomhed har stemplet i dens ofte elendige eksistens forsvinder, og det vil være mere end nogensinde, ikke kun et nyttigt, driftsklar helpmate, men genstand for stigende interesse, beundring og kultiverede skønhed, og vil således være af værdi, rentable.

Når det er sagt så meget, jeg vende tilbage til den behagelige pligt at optage min dybe følelse af venlighed af disse varmhjertede venner, som har hjulpet mig i "min arbejdskraft af kærlighed", ikke mindst blandt disse er de forlag, der med en generøs og hurtig beredvillighed, gav mig tilladelse til at lave ekstrakter, uddrag, noter og citater fra følgende høj klasse værker, deres ejendom. Mine bedste tak til herrerne Longmans & Co, Blaine s "Encyclopædia of British Sports," Allen & Co Rev JF Thiselton Dyers "Engelsk Folk-lore," Cassell & Company (Limited), Dr. Brewer "Dictionary af sætning og Fable "og" Gamle og New London, "Herrerne Chatto & Windus," History of Sign-boards, "Mr. J. Murray, Jamieson er" Scottish Dictionary ", og andre. Jeg er også i gæld til herrerne Walker & Boutal og The fototypisk Company, for det kunne måde, som de har gjort mine tegninger og for den omhyggelige udskrivning, til mine gode venner Messrs Charles Dickens & Evans.

Harrison Weir.

"Iddesleigh", Sevenoaks,

5 maj th, 1889.



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário