quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Inde i Crystal Palace stod min ven og jeg

Inde i Crystal Palace stod min ven og jeg



Inde i Crystal Palace stod min ven og jeg i stedet for støj og kæmper for at undslippe, der lå kattene i deres forskellige penne, tilbagelænet på Crimson puder, gør ingen lyd spare nu og da en hjemlig spindende, som fra tid til anden, de labbede den pæne nye mælk sørgede for dem. Ja, der var de, store katte, meget store katte, middelmådig mellemstore katte og små katte, katte i alle farver og aftegninger, og smukke rene hvide persiske katte, og da vi passerede ned forsiden af ​​burene så jeg, at min ven blev interesseret, i øjeblikket, sagde han: "What a beauty det er, og her er en anden!" "Og ingen tvivl om," sagde jeg, "mange af kattene, du har set før, ville være helt så smuk, hvis de var så godt billetprisen for, eller i det mindste passet på alle, generelt de er drevet over og dårligt fodret, og ofte dårligt anvendt, simpelthen af ​​den grund, at de er katte, og ikke til noget andet. Men jeg føler en stor glæde i at fortælle dig showet ville have været meget større var det ikke for det er vanskeligt at inducere ejere til at sende deres kæledyr fra hjem, selvom du ser den store omhu, der er taget af dem. " "Nå, jeg anede ikke der var sådan en bred vifte af form, størrelse og farve," sagde min ven, og afgik. Et par måneder efter, jeg kaldte på ham, han var på frokost, med to katte på en stol ved siden af ​​ham kæledyr jeg skulle sige, fra deres udseende.




Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário