quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Mange katte, der siges at være ondskabsfulde er lavet så ved mishandling

Mange katte, der siges at være ondskabsfulde er lavet så ved mishandling



Mange katte, der siges at være ondskabsfulde er lavet så ved mishandling, for som regel har jeg fundet dem til at være mest kærlig og blid, og at der efter sidste grad knytte sig til enkeltpersoner, selv om en sådan er angivet ikke at være tilfældet, men dette er jeg sikker på. Efter at have haft flere i mit hus på én gang, fandt jeg, at ikke to var "tilhængere" af samme medlem af min familie. Men det kan der argumenteres for, og jeg tror, ​​med en vis grad af retfærdighed, hvorfor var det? Var det blot, at hver kat havde en separat smag? Hvis ja, hvorfor? Hvorfor skulle ikke tre eller fire katte tage en smag til den samme person? Men de sjældent eller aldrig gøre, og for den sags skyld der virker noget den samme følelse med hunde. Dette krævede nogle overvejelser, men ikke af lang varighed. For jeg er ked af at sige, at jeg kom hurtigt til den konklusion, at det var jalousi. Ja, jalousi! Der var ingen tvivl om det. Zeno ville være meget cossetty, kærlig, elskelig og blid, men da Lulu kom ind og blev plejet han trak sig tilbage til et hjørne og greb den første mulighed for at forsvinde gennem døren. Så snart Zillah sprang på mit knæ og sætte sine poter om min hals, Lulu kiggede på mig, så på hende, så på mig, gik til ilden, satte sig ned, kiggede rundt, stod op, gik hen til døren, råbte til gå ud, blev døren åbnet, og hun flygtede. Jeg troede, at Zillah syntes dengang mere end nogensinde glad.



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário