quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Disse katte knytte sig til steder mere end personer

Disse katte knytte sig til steder mere end personer



Det kan være, dog kun et meget tæt observatør vil bemærke de mange særheder, som jeg anser for helt sikkert findes. Disse katte knytte sig til steder mere end personer, og er ligeglade med dem, der foder og har omsorg for dem. De er smukke og nyttige ting om huset, og generelt meget behagelige ledsagere, og når der holdes med de korthårede varianter udgør en overordentlig smuk og interessant kontrast, men som jeg har sagt, at de helt sikkert kræve mere opmærksomme på deres uddannelse, og mere forsigtighed i deres håndtering, end sidstnævnte. Jeg kan her bemærke, at i den tid, jeg har fungeret som dommer ved katteudstillinger, som nu over atten år, er det blevet sjældent har der været nogen udstilling af temperament i de korthårede racer i sammenligning med den lange, selvom nogle af førstnævnte, i nogle tilfælde ikke har comported sig at sødme og elskværdighed af disposition, der er deres sædvanlige kendetegn. Min ledsager er ofte blevet såret i vores bestræbelser på at undersøge pels, tandsæt, osv. af Angora, persisk, eller russisk, og en gang hårdt af en "kort-hår." Hidtil har jeg været så heldig at undslippe al skade, men dette jeg tilskriver min tæt observation af ansigt og udtryk af katten ved at blive håndteret, således at være perfekt på min vagt, og viden om, hvordan at sætte mine hænder ud af skade på vej. Hvis en ond kat skal tages fra en sti til en anden, skal den bæres af den løse hud på bagsiden af ​​halsen og som af ryggen med begge hænder og holdt godt væk fra den person, der bærer den.




Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário