quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Norske Cats.

Norske Cats.

En korrespondent skriver: "I din bog om Katte behøver du ikke at nævne norske Katte jeg var i Norge sidste år, og blev ramt af kattene er anderledes end enhver jeg nogensinde havde set, at blive langt mere robust, bygget, med tyk tæt pels, for det meste. sandet, med striber af mørk gul. " Jeg formoder jeg at udlede, at begge køn er af sandet gul farve. Hvis ja, skal jeg sige, det er mere et spørgsmål om valg, end en ny farve. Jeg finder generelt i de koldere lande pelsen er kort, tæt, og noget ulden, og som regel, at dømme ud fra de oplysninger, som jeg hele tiden modtager, hele eller hele farver dominerer.

Store Katte er af nogle eftertragtede. Dette, jeg tager det, er en stor fejltagelse, den temmelig mellemstore kat bliver meget smukkere af de to, og de er generelt også blottet for denne råhed, der findes tilsyneladende i det tidligere, mens små Katte er meget smuk, og Jeg forstår ikke kun er sandsynligt, at være "på mode", men rent faktisk nu bliver avlet for deres ekstreme prettiness. Jeg har hørt om nogle af disse "Bantam" Katte bliver produceret af det sande og mest fremragende amatør, Mr. Herbert Young, som ikke kun har produceret en Tortoiseshell Tom Kat på strækninger, der er fastsat af mig selv, men er også engageret i avl mere, og jeg har ikke den mindste tvivl om han vil være mest succes, han har så været at producere nye farver og nogle af de fineste sølv tabby korthårede katte endnu set, og disse korthårede katte, efter min mening, langt overgår for skønhed nogen lange hår nogensinde udstillet, og er helt sikkert et "sødere disposition."



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário