quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Den første kat Show.

Den første kat Show.


På dagen for at bedømme, på Ludgate Hill tog jeg en billet og toget til Crystal Palace. Sidder alene i den komfortable polstret rum af et "første klasse," Jeg må indrømme, jeg følte mig lidt mere end ivrig med hensyn til spørgsmålet om eksperimentet. Ja, hvad ville det så være? Ville der være mange katte? Hvor mange? Hvordan ville dyrene forholder sig i deres bure? Ville de surmule eller græde for frihed, afvise alle fødevarer? eller slå sig ned og tage situationen roligt og opgivende, eller vige for terror? Jeg kunne på ingen måde billedet til mig den scene, det hele var så nyt.

I øjeblikket, og mens jeg var drømmende på emnet, døren blev åbnet, og en ven fik i. "Ah!" sagde han, "hvordan har du det?" "Temmelig godt," sagde jeg, "jeg er på vej til Cat Show." "Hvad!" sagde min ven, "der overgår alt Et show katte Hvorfor, jeg hader de ting,!. Jeg kører dem fra mine lokaler, når jeg ser dem Du får en bøde gider med dem i deres bure Eller er de til at være! bundet op? Under alle omstændigheder, hvad en støj vil der være, og hvordan de vil kobling på barer og prøve og komme ud, eller de vil kvæle sig selv med deres lænker. " "Jeg er ked af det, meget ked af det," sagde jeg, "at du ikke kan lide katte. For mit vedkommende tror jeg dem meget smukke, også meget yndefuld i alle deres handlinger, og de er helt som den indenlandske i deres vaner som hunden , hvis ikke mere, så De er meget nyttige i at fange rotter og mus. de ikke er mangelfuld i forstand. de vil hoppe op på døre for at skubbe op låsene med deres poter jeg har kendt dem banke på en dør ved Hammeren når ønsker optagelse De kender søndag fra den ugedag, og ikke gå ud at vente på kød gravhøj den pågældende dag;. de "" Stop, "sagde min ven," Jeg kan se du kan lide katte, og jeg ikke gør det, så lade sagen falde. " "Nej," sagde jeg, "ikke så Derfor er jeg indført denne Cat Show. Jeg ønsker hver enkelt at se, hvor smukt et godt plejes for kat er, og hvordan føjelige, blid og kan jeg bruge udtrykket? cossetty. Hvorfor skulle ikke katten, der sidder spinder foran os før branden være et objekt af interesse, og blive udvalgt til dens farve, aftegninger, og danne? Nu kommer med mig, min kære gamle ven, og se den første Cat Vis ".



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário