quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Katte til pelsindustrien

Katte til pelsindustrien

Apropos med ovenstående, som gældende ligene af The Mummy Katte til gødning, kommer den moderne idé om at holde katte for deres pels. Det anføres, at et selskab er stiftet i Amerika til dette formål i Washington, og en ø af vis størrelse er blevet købt eller leaset til formålet. Hensigten er at øge helt sorte katte, og da deres Opholdssted vil være omgivet af vand, er det formodede, at efter den første import, de vil gå af formerings-og producerer kun Katte af denne smukke selvom dyster mørk nuance. Kattene, som øen er at blive fyldt, skal indkøbes fra Holland, hvor der allerede den "industri" er "på arbejde". Så meget, at en af ​​mine venner, en ældre herre, sender til en buntmager i Holland for at vide, hvad slags pels han ville anbefale som den bedste for varme modtog svar, at katte "skind" var de mest nyttige og varmeste ". Et par dage siden kaldte han på mig svøbt i et klæde frakke med pels krave og manchetter, og foring hele af sorte katte "skind, og jeg må sige, at helhedsindtrykket var langt i sin favør, og han erklærede også, at han var på alle måder helt tilfreds.

By-the-bye, Cat Company hensigt at fodre deres katte på fisk, der vrimler om bredden af ​​deres ø, og så de bekræfter maden vil koste noget, og deres fortjeneste derfor være meget store. Men i dette Jeg håber, de er blevet godt informeret om tilpasningsevne Cat at fodre udelukkende på fisk, for dette har jeg mine tvivl, helt sikkert dem jeg har haft ikke syntes at trives, hvis de havde fisk for ofte.

Igen, som kattene er at strejfe øen på deres "egen søde vilje," Jeg tager det der vil være til tider nogle "beskadigelse af pels" af den legende måde, hvorpå de udøver så ofte, når jalousi tilskynder dem til dødelig kamp . Men måske dette er blevet behandlet og behørigt opføres i "resultatopgørelsen" konto.



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário