quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Ser man på Pussy varme sig før branden

Ser man på Pussy varme sig før branden



En morgen kom en ven velsignet være den dag, og efter middagen han så "skønhed". "Sikke en dejlig kat!" sagde han. "Ja," sagde jeg, "han er meget smuk, helt et billede." Efter et stykke tid sagde han, ser på "Pussy" varmede sig før branden, "Jeg tror, ​​jeg har aldrig set en jeg kunne lide mere." "Ja," sagde jeg, "hvis du virkelig tror det, vil jeg give det til dig, men han har en fejl, han er 'sten' døv." "Åh, jeg har ikke noget imod det," sagde han. Han tog ham bort miles og miles væk. Jeg var glad for det var så mange miles væk af to grunde. Den ene var jeg frygtede, at han kan komme tilbage, og den anden, at hans stemme kan komme rungende den stadig natteluft. Men han kom aldrig tilbage og heller ikke en lyd. Et par dage efter han forlod "for bedre selv," kom et brev siger, ville jeg gerne have ham tilbage? De kunne lide det meget, alle, men dens stemme. "Nej," skrev jeg, "nej, du er meget venlige, nej tak. Give ham til nogen du venligst gøre, hvad du vil med 'skønhed', men det må ikke vende tilbage, aldrig" Når næste jeg så min ven, jeg spurgte ham, hvordan "skønhed" var. "Du frygtelige mand!" sagde han, "hvorfor, at katten næsten kørte os alle gale jeg aldrig hørt noget lignende." "Heller ikke jeg," sagde jeg, sententiously. "Nå," sagde min ven "," alt er godt, der ender godt «. Jeg har givet det til en meget døv gammel dame, og så begge er glade" "Meget, jeg har tillid til," sagde I.

Ovenstående er i form af rådgivning, i at købe en hvid kat, eller i virkeligheden noget andet konstatere, en sikkerhed for, at det ikke er døv.




Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário