quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Uddannet katte.

Uddannet katte.


At katte kan blive uddannet til at respektere livet for andre dyr, og også fugle, som de sædvanligvis foder, er et velkendt faktum. I bevis på dette har jeg godt huske en historie, som min far plejede at sige om "en lykkelig familie", der blev vist for mange år siden på Surrey side af Waterloo Bridge. Deres bolig bestod af et stort trådburskonstruktionen placeret på hjul. I blæsende vejr "breezy side" var beskyttet af grønne filt, så udkast blev forhindret, og en vis grad af komfort opnås. Da der var ingen afgift for "showet", en kasse blev placeret i front med en åbning for at indrømme donationer fra dem, der følte sig tilbøjelig til at give. På det var skrevet "The Happy Family deres penge-box". Familien varierede noget, som sårede skete lejlighedsvis ved døden af ​​naturlige årsager eller salg. Normalt var der en abe, en ugle, nogle Marsvin, egern, små fugle, stære, en Magpie, rotter, mus og en kat eller to. Men historien? Nå, historien er dette. En dag, da min far var at se på "den lykkelige familie", en djærv udseende mand kom op, og efter et stykke tid, sagde til den mand, der ejede showet: "Åh, jeg kan ikke se meget i det!. Det er sandt, at katten ikke rører de små fugle (hvoraf den ene sad på hovedet af katten på det tidspunkt), og heller ikke de andre ting. men du kunne ikke formår at holde rotter og mus i der så godt " "Tænk ikke?" sagde showman. "Jeg tror, ​​jeg kunne meget nemt." "Ikke dig," sagde den djærv én. "Jeg vil give dig en måned til at gøre det på, hvis du kan lide, og en skilling i købet, hvis du lykkes. Jeg igen snart være på denne måde." "Tak, sir," sagde manden. "Gå ikke endnu," så, at sætte en pind gennem tremmerne i buret, han løftede katten op, når fra under hende løb en hvid rotte og tre hvide mus. "Won who ful!" langsomt udbrød han den granvoksne form, "Wonder ful!" Pengene blev betalt.



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário