quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Katten synes at notere tid samt plads

Katten synes at notere tid samt plads



Det kan være blevet bemærket i det foregående har jeg sagt, at mine katte altid afventede mit komme. Bare så. Katten synes at notere tid samt plads. På min by hus havde jeg en kat ved navn Guadalquiver, som blev fodret med Hestekød bragt til døren. Hver dag i løbet af ugen, at han ville gå og sidde klar til den kommende "det håndlangere kød manden," men han aldrig gjorde det på søndag. Hvordan det var at han vidste den dag, at manden ikke kom jeg aldrig kunne opdage, stadig, stadig den kendsgerning. Hvordan han, eller om han, tælles dage indtil den sjette, og derefter hvilede den syvende fra hans watching, er et mysterium. Et lignende tilfælde er relateret til et dyr, der tilhører Mr. Trübner, London udgiver. Katten, en gigantisk en, og et kæledyr af hans, bruges til at gå hver aften til enden af ​​terrassen, som var det hus, hvor han boede, til at eskortere Mr. Trübner tilbage til middag på hans ankomst fra byen, men blev aldrig en gang kendt for at gøre den fejl at gå for at møde ham om søndagen. Og igen, hvor godt en kat ved, hvornår det er frokost-tid! Han eller hun kan være tilsyneladende i søvn på fliserne, eller stramt liggende under en busk soler sig i solens varme stråler, når det vil se op, gaben, strække sig, komme op og bevæge afslappet mod huset, og da frokosten- ringer, i går katten, som er klar til mad som enhver der.



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário