quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Katte af visse racer

Katte af visse racer

Siden ovenstående blev skrevet, har jeg modtaget følgende fra Mr. Henry Brooker, The Elms, West Midford, Massachusetts, USA. Efter beder om information respektere katte af visse racer, siger han: "Jeg har haft en årrække en særegen stamme af langhårede katte, de kommer fra øerne ud for kysten i Maine, og er kendt i dette land som ' Coon 'katte. Troen er, at de er blevet krydset med' Coon «. Dette er naturligvis, er usandt. Indbyggerne i disse øer er søfarende folk, og for mange år siden nogle en på hans skib havde et par langhårede katte, hvorfra stammen er sprunget. Der er få korthårede katte på øen, da der ikke er kommunikation med fastlandet undtagen med båd. jeg ønsker at forbedre min stamme og få finere hår end kattene har nu. Gul Katte er den mest populære form her, og jeg har formået at producere katte af en rig mahogni farve med børster som en ræv. De jager på markerne med mig, og mine skotsk terriere, og de er på de mest miljøvenlige vilkår. " Dette er, som en bekræftelse af de foregående breve og fotografier, er, jeg tager det, særdeles tilfredsstillende.



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário