quarta-feira, 8 de janeiro de 2014

Jeg har vist en sibirisk kat

Jeg har vist en sibirisk kat

Jeg har vist en sibirisk kat, af Mr. Castang af Leadenhall Market, racen er helt nyt for mig. Det er en lille hunkat af en Skifermåge blå farve, ret kort i krop og ben, hovedet er lille og meget afrundet, mens ørerne er af medium størrelse. Iris i øjnene er en dyb gylden farve, som, i modsætning til den blålige farve pels, gør dem vist endnu mere strålende, halen er kort og tyk, meget så på basen, og pludselig pegede på tip. Det er især frygtsom og vild i sin natur, og er vanskelig at indflyvning, men, som Mr. Castang overholdes, kan denne frygtsomhed være ", fordi den ikke forstår vores sprog og ikke ved, hvornår det kaldes eller talt med." Jeg tror, ​​det ville gøre en værdifuld kat til at krydse med nogle engelske sorter.



Source: Cats

Nenhum comentário:

Postar um comentário